Meer weten over onze maandservice? Lees hier het antwoord op de meest pertinente vragen.

werking maandservice

Hoe maak ik een maandservice aan? 

In onderstaande video leggen we uit hoe je een maandservice kan aanmaken.


Is de maandservice gratis?

Ja. De maandservice is een gratis service die je kosteloos kan opstarten, pauzeren of stopzetten. Je betaalt enkel voor de producten die je bestelt, eventueel aangevuld met een leveringskost.

Kan ik mijn maandservice pauzeren?

Je kan op elk moment je maandservice pauzeren en opnieuw herstarten. Handig voor als je op vakantie of een tijd afwezig bent. Je kan eventueel ook je dag van levering aanpassen naar een periode/dag dat je wel thuis bent. Uiteraard hoef je voor de pauzeperiode niets te betalen.

Kan ik een maandservice voor iemand anders opstarten?

Zorg je voor je ouders of hou je een oogje in het zeil bij iemand die zorg nodig heeft? Dan kan je voor die persoon zeker producten bestellen via onze maandservice. Zorg er wel voor dat alle persoonlijke gegevens zoals het adres op naam staan van de persoon waarvoor je de bestelling plaatst. Om van eventuele tegemoetkomingen te kunnen genieten moeten ook de facturatiegegevens en het CM-rijksregisternummer op naam van de zorgbehoevende staan. In onderstaand filmmpje lichten we toe hoe een maandservice kan aanmaken voor iemand anders. 


Waarin verschilt de maandservice van andere aankopen via de webshop?

Via de webshop moet je telkens opnieuw je bestelling ingeven. Je kan ook niet kiezen voor levering op een vooraf vastgelegde dag. Uiteraard koop je ook gewoon online bij ons, maar door te kiezen voor de maandservice kies je voor extra zekerheid, gegarandeerde levering op de dag die jij wil en voor automatische betaling.

producten

Kan ik mijn maandservice aanpassen?

Tot vijf dagen voor de afgesproken leveringsdatum kan je jouw maandservice nog aanpassen. Je kan producten verwijderen, aantallen aanpassen of extra producten toevoegen aan je mandje. Ook je leveringsdatum en -adres kan je wijzigen. In onderstaande video leggen we uit hoe je dit juist kan doen. 


Hoeveel bedraagt mijn CM-korting?

Je CM-korting bedraagt in principe 30% van je totale aankoopbedrag. Om je loyaliteit in onze maandservice te belonen krijg je bovenop deze gebruikelijke CM-korting nog eens 10% extra korting. Die korting wordt berekend op het bedrag waar eerst al je CM-korting van is afgetrokken. Het volledige kortingsbedrag wordt automatisch verrekend in je winkelmand.

Kan ik kortingscodes gebruiken?

Neen, je kan geen extra kortingscodes van Goed gebruiken in de maandservice. Dat compenseren we door je permanent een korting van 10% aan te bieden op je aankoopbedrag. Om deze korting te genieten hoef je geen CM-lid te zijn.

betaling

Welke betaalmiddelen kan ik gebruiken?

Je kan betalen met Mastercard, Visa of Bancontact.

Wanneer moet ik betalen?

Het bedrag van je eerste bestelling wordt je aangerekend van zodra je je bestelling hebt geplaatst. Alle andere betalingen volgen automatisch met de nieuwe levering. Pas je gaandeweg je bestelling aan, dan wordt het bedrag automatisch aangepast.

levering

Kan ik de frequentie van mijn bestelling veranderen?

Dat kan. Je kan in jouw account steeds de frequentie van een bestelling aanpassen. Heb je bijvoorbeeld gekozen voor 4 weken, dan kan je de frequentie aanpassen naar 6 weken of omgekeerd. Je hebt steeds de keuze tussen 3,4,6 of 8 weken.

Kan ik de leveringsdag aanpassen?

Je kan de leveringsdag aanpassen tot vijf dagen voor de initieel afgesproken leveringsdatum. Een week voor de geplande levering ontvang je van ons automatisch nog een e-mail met het overzicht van je bestelling.

Wat is een discrete verpakking?

Goed gaat voor een duurzaam milieubeleid. Om zo weinig mogelijk extra dozen te moeten gebruiken, sturen we onze producten zoveel mogelijk op in hun originele verpakking. Uiteraard verliezen we hierbij ook de wens van onze klant niet uit het oog. Wil je toch graag een neutrale doos rond je producten? Dan kan je kiezen voor onze discrete verpakking tegen een kleine meerkost van 1,50 euro.

Wat is de leveringskost van mijn bestelling?

Je krijgt de leveringskost steeds te zien bij het afrekenen van je bestelling in je winkelmandje. Vanaf 40 euro per bestelling leveren we je maandservice gratis aan huis.

Kan ik mijn leveringsadres aanpassen?

Verhuis je of wil je om een andere reden je bestelling voortaan op een ander adres vervangen dan je bij je activatie hebt ingegeven? Dat is geen probleem. Je kan je leveringsadres steeds gratis aanpassen in je account.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Je bestelling wordt geleverd via Bpost.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij levering?

Bpost levert je pakket dan in een afhaalpunt in de buurt. Het is mogelijk om vooraf via Bpost aan te duiden welk afhaalpunt je verkiest.

Neem bij vragen gerust contact op met de klantendienst webshop via webshop@goed.be of 015 28 61 18.

vragen