informatie over thuiszorgwinkel

Ons nieuw winkelconcept bekroond

Ons winkelconcept valt in de smaak. Niet alleen bij onze klanten, maar ook bij Comeos, de Belgische federatie voor handel en diensten. Op 7 november overhandigde Comeos de Mercuriusprijs aan organisaties met de meest opvallende en vernieuwende winkelconcepten van het jaar. Thuiszorgwinkel kreeg de tweede prijs, en uiteraard zijn wij heel trots op deze zilveren medaille.

winkel

Heel gespecialiseerd advies op maat

De bekroning toont aan dat een onafhankelijke jury met kennis van zaken inziet dat we met onze discrete spreekruimtes, overzichtelijke zones en assortimentshoeken een concept hebben ontwikkeld dat rekening houdt met de noden van de klanten.

Winkelen is meer dan zomaar producten uit het schap nemen. Thuiszorgwinkel binnenstappen of contacteren is weten dat je advies gaat krijgen, al jouw vragen gaat beantwoord zien, en een hulpmiddel gaat vinden waarvan de werking je volledig is uitgelegd door ervaren (para)medische winkelmedewerkers en erkende verstrekkers.

Ingericht op jouw noden en wensen

In het winkelconcept verenigt Thuiszorgwinkel diverse specialismen onder een dak. Onze informatie en expertise met jou delen staat centraal: de meest geschikte oplossing stellen wij pas voor nadat we naar je verhaal hebben geluisterd.

Herkenbaarheid voorop

Huiselijkheid, beleving en privacy staan centraal. In onze nieuwe winkelinrichting vertrekken wij van een positieve benadering van elke klant.

Ons aanbod is opgedeeld in grote groepen, die we duidelijk benoemen. Zo weet je als klant meteen waar je wat kan vinden. Met overzichtelijke pictogrammen, grote foto’s en benamingen als Stevig gesteund, Moeder en kind, Snel ontleend, Comfort in Huis en Goed Gezien vind je meteen je weg.

Op beeldschermen brengen we informatie over onze diensten, producten en acties. Deze manier van presentatie trekken we door in onze folders, advertenties en ons TIZ Magazine. Dat maakt de herkenbaarheid nog groter.

 

Snel en accuraat geholpen

Je kan om verschillende redenen naar Thuiszorgwinkel komen. Om snel een bestelling af te halen, om iets te ontlenen of omdat je vanuit een bepaald probleem op zoek bent naar advies en een oplossing.

Elke reden vraagt een andere benadering. In het nieuwe winkelconcept passen we de inrichting en dienstverlening volledig aan je specifieke wensen aan.

Bepaal je keuze aan de infokiosk

Als je in de winkel komt, meld je je eerst aan bij een infokiosk. Daar heb je de keuze tussen verschillende opties: terugbrengen/ophalen materiaal, afspraak maken, informatie, advies, enz. Afhankelijk van je keuze word je dan naar een bepaalde balie door verwezen. Als je onmiddellijk weet wat je wil of iets komt terugbrengen, kan je gebruik maken van de snelkassa.

De uitgestalde hulpmiddelen kan je in de meeste gevallen uittesten. Als je toch nog even moet wachten, kan je dit doen aan een van onze belevingstafels waar je een koffie kan drinken en informatie kan doornemen.

In sommige winkels is inmiddels ook een apotheek geïntegreerd in het winkelconcept. Als je naar de apotheek komt, maak je zo tegelijk kennis met het aanbod van Thuiszorgwinkel en omgekeerd.

Discreet advies in een afzonderlijke ruimte

Over sommige zaken spreek je niet zo gemakkelijk zonder schroom als andere klanten kunnen meeluisteren.

Vandaar dat we je voor adviserende gesprekken ontvangen in een afzonderlijke en discrete klantenzone. Daar luisteren onze specialisten en deskundigen naar jouw verhaal, en kunnen ze je heel persoonlijk adviseren.

Je hoeft dan ook niet beschaamd te zijn: bij Thuiszorgwinkel kan je zonder schaamte al je vragen stellen.

Uniforme belevingswinkels

Over de ruimte achter de winkels is ook nagedacht. De plaats waar de voorraad wordt bijgehouden bijvoorbeeld is zo ingericht dat onze medewerkers zo efficiënt en gemakkelijk mogelijk kunnen werken. Ook daar pluk je als klant de vruchten van. Op termijn worden alle bestaande Thuiszorgwinkels volgens dit nieuwe concept ingericht. Zo krijg je als klant in al onze winkels eenzelfde ervaring en dienstverlening.